Direct access to content

"Aquesta aliança amb la UAB ens permet posar els nostres coneixements en matèria de comunicació i de gestió de marca a l'abast dels futurs professionals de les organitzacions esportives. "

Josep Maria Bartomeu.
President del FC Barcelona

Matrícula oberta per a la primera edició (octubre 2018)

Places limitades

Sol·licita informació

Formem professionals que actuen estratègicament en comunicació

Habilitem experts dotats amb eines de lideratge social i comunicatiu en l'esport global

Matrícula oberta per a la primera edició (octubre 2018)

Places limitades

Sol·licita informació

Directors de comunicació capaços d'adaptar-se al canvi i respondre a crisis de comunicació de forma àgil i eficient

Entorn d'aprenentatge actiu i intercanvi d'estratègies i accions de comunicació i patrocini

Màster professional, impulsat pel Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport CEO-UAB i el Barça Innovation Hub.

El sector de l’esport professional es desenvolupa a Europa a gran ritme i demanda de manera creixent professionals qualificats. La comunicació en l’esport compta amb característiques especials en relació amb altres sectors econòmics, ja que s’ha convertit en un dels motors principals d’audiències i ingressos de les televisions. La seva sobreexposició mediàtica porta a la necessitat d’estratègies de comunicació específiques i alhora produeix oportunitats de nous ingressos per a clubs i organitzacions a través del patrocini esportiu. L’esport d’elit teixeix profitoses aliances amb el món de la comunicació, el que ofereix oportunitats a professionals qualificats en la gestió de la comunicació i el patrocini en l’esport.

L’estratègia de comunicació integral d’una organització esportiva està íntimament lligada a la consecució i manteniment de patrocinadors. La gestió de la comunicació en l’esport es concep com un procés integral que contempla, no només les relacions amb els mitjans, sinó la construcció de la marca esportiva, la gestió proactiva de les xarxes socials o les relacions amb els patrocinadors i socis.

El programa, recolzat per professionals del Barça, crea un ambient propici per a l’aprenentatge i intercanvi actiu de les darreres estratègies i accions de comunicació organitzacional i patrocini, juntament amb els protagonistes actuals del canvi en la comunicació.

Objectius
  • Formar gestors de la comunicació en organitzacions esportives amb una visió totalitzadora i complexa de les relacions de comunicació en l’esport global.
  • Capacitar gestors amb aptituds per crear, mantenir i avaluar programes de patrocini esportiu per a entitats esportives o esdeveniments esportius.
  • Preparar professionals que dominin les formes específiques de comunicar a les xarxes socials, siguin capaços d’analitzar l’èxit de les seves iniciatives i promoure noves estratègies en l’àmbit esportiu.
  • Habilitar experts dotats amb eines de lideratge social i comunicatiu en l’esport global.
  • Qualificar a directors de comunicació capaços d’adaptar-se al canvi constant i respondre a crisis de comunicació de forma àgil i eficient en l’àmbit esportiu.
  • Capacitar professionals que entenguin la comunicació en l’empresa com un procés integral que retroalimenti el valor de la seva marca i sigui capaç d’atreure potencials patrocinadors en l’esport global.

Demana'ns informació sobre el Màster