Direct access to content

Ferran Brunet

Professor titular d’Economia Europea al Departament d’Economia Aplicada, UAB

Xavi Ginesta

Professor agregat al Departament de Comunicació de la Universitat de Vic.

Chris Kennett

Director dels Programes Internacionals de Grau a La Salle (Universitat Ramon Llull).

Virginia Luzón

Professora titular de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB

María Teresa Mercado Saez

Professora al Departament de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Tecnologia de la Informació de la Universitat CEU Cardenal Herrera. Membre del Grup d’Investigació en Discapacitat i Comunicació (GIDYC).

Miquel de Moragas

Director honorari del CEO-UAB

Francesc Muñoz

Professor al Departament de Geografia, UAB.

Roy Panagiotopoulou

Professora de Sociologia a la Facultat de Ciències de la Informació de la Universitat d’Atenes.

Maria Prat Grau

Professora titular del Departament d'Expressió Musical, Plàstica i Corporal de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB

Natividad Ramajo

Professora al Departament de Comunicació Audiovisual de la UAB.

Anunciación Ramírez Queralt

Xavier Ramon Vegas

Professor visitant, Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra

Inmaculada Rius Sanchis

Professora al Departament de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Tecnologia de la Informació de la Universitat CEU Cardenal Herrera (València). Membre del Grup d’Investigació en Discapacitat i Comunicació (GIDYC).

María Isabel Salas Nestares

Sebastián Sánchez Castillo

Professor al Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació de la Universitat de València. Membre del Grup d’Investigació en Discapacitat i Comunicació (GIDYC).

Nelson Schneider Todt

Investigador associat del CEO-UAB

Juan Antonio Simón Sanjurjo

Investigador associat del CEO-UAB

Josep Solves Almela

Professor a la Facultat de Ciències Socials i Jurídiques de la Universitat CEU Cardenal Herrera. Membre del Grup d’Investigació en Discapacitat i Comunicació (GIDYC).

Maria Antònia Tarrazón

Professora al Departament d’Economia de l’Empresa, UAB.