El F.C. Barcelona i la UAB presenten una aliança per a la creació del Lab Comunicació i Esport (LabComSport), una plataforma d’investigació, formació i difusió sobre l’esport i la comunicació. El primer fruit d’aquest acord amb el F.C. Barcelona és el llançament del Màster en Gestió de la Comunicació i el Patrocini en Organitzacions Esportives, que començarà a l’octubre de 2018 i serà impartit inicialment en espanyol. El Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport de la UAB (CEO-UAB) gestionarà les dues iniciatives.

Esquerra a dreta: Fundador del CEO-UAB, Miquel de Moragas; Rectora de la UAB, Margarida Arboix; President del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu; President del Consell Social de la UAB, Gabriel Masfurroll; Vicerectora de comunicació de la UAB, Virginia Luzón; Director executiu del FC Barcelona, Oscar Grau; Director del CEO-UAB , Emilio Fernández Peña.

El club blaugrana participa en aquest projecte educatiu a través del Barça Innovation Hub, la seva plataforma de recerca, desenvolupament, formació i innovació. Per al director del Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport de la UAB, Emilio Fernández Peña, “aquesta aliança amb el F.C. Barcelona, ​​el club més important del món, obre grans oportunitats a CEO-UAB i diversifica les seves activitats més enllà de l’àmbit olímpic. Alhora aprofundirà en la nostra projecció internacional de la mà d’un soci de gran prestigi, com el F.C. Barcelona, i ens introdueix en una posició de privilegi en l’àmbit de la investigació comunicació en l’esport i en la formació de màster”.

La rectora de la UAB i presidenta del CEO-UAB, Margarita Arboix, i el President del F.C. Barcelona, ​​Josep Maria Bartomeu, han signat el conveni que promou la creació del Lab Comunicació i Esport i del Màster en Gestió de la Comunicació i el Patrocini en Organitzacions Esportives.

Aquest Màster és la primera iniciativa del LabComSport. El principal objectiu del Màster en Gestió de la Comunicació i el Patrocini en Organitzacions Esportives és formar professionals que actuïn estratègicament pel que fa a la comunicació i siguin capaços de proposar accions per aconseguir ingressos per a la seva organització i poder administrar-los. Des d’aquest màster, es concep la gestió de la comunicació en l’esport com un procés integral que contempla no només les relacions amb els mitjans, sinó la construcció de la marca esportiva, la gestió de les xarxes socials o les relacions amb els patrocinadors i socis . El programa comptarà amb la docència d’executius i professionals del F.C. Barcelona, ​​així com d’altres organitzacions de l’esport global i crearà un ambient propici per a l’aprenentatge i intercanvi actiu de les últimes estratègies i accions de comunicació organitzacional i patrocini, juntament amb els protagonistes actuals del canvi en la comunicació.

Links: