CEO-UAB col·labora amb el Centre Israelià d’Estudis Olímpics (The Academic College a Wingate) en l’organització d’un seminari internacional sobre estudis olímpics que se celebrarà el 10 de juny de 2018 a Israel.

El seminari tindrà lloc com a part del programa científic del 5er Congrés Wingate de Ciències de l’Esport i de l’Exercici, programat per als dies 7 al 10 de juny al Academic College a Wingate, Israel.

El Congrés se centrarà en un ampli ventall de temes relacionats amb l’exercici i les ciències de l’esport, incloent la gestió esportiva, la psicologia esportiva, l’educació olímpica, la fisiologia, la sociologia de l’esport, la salut pública, la pedagogia esportiva, la fisiologia i la nutrició esportiva, entre d’altres. Per a informació més detallada sobre el programa i la inscripció, podeu consultar el lloc web del Congrés.

El seminari d’estudis olímpics té com a objectiu reunir a representants de centres d’estudis olímpics i investigadors olímpics de tot el món.

Seminari d’Estudis Olímpics – Call for papers

Com a investigador olímpic, et convidem a presentar una contribució que es presentarà com a part del seminari. Podria ser una comunicació oral o un pòster centrat en els resultats de la teva recerca.

Data límit: 30 de març de 2018

Lloc web de presentació de contribucions: https://events.eventact.com/eventslist/5sportsceince2017/Abstract-Submission

Persona de contacte: Yarden Har Lev, Coordinadora del Centre Israelià d’Estudis Olímpics, yarden@wincol.ac.il.

Seminari d’Estudis Olímpics – Programa
(per determinar)

Conferenciants convidats:

• Stephan Wasson, director del Centre d’Estudis Olímpics de la Universitat Alemanya de l’Esport de Colònia
  • Emilio Fernández Peña, Director del Centre d’Estudis Olímpics de la Universitat Autònoma de Barcelona (CEO-UAB)
Dates importants
  • Data límit per presentar la contribució: 31 de març de 2018