Direct access to content

El Social Media & Global Sport Observatory és una estructura acadèmica estable i permanent per a la recerca, la formació i la difusió dedicada a l’estudi de la comunicació esportiva a través de les xarxes socials, concebuda com un fenomen global.

El Social Media & Global Sport Observatory realitza investigacions acadèmiques, divulga les dades i ofereix formació sobre el tema de la comunicació esportiva a través de les xarxes socials. Els resultats es comparteixen a través del lloc web de SMGSO, Facebook y Twitter com ara:

  • Laboratori de dades. El laboratori de dades és la secció més dinàmica, amb una actualització setmanal, ofereix píndoles informatives sobre l’activitat que les organitzacions esportives i esportives mundials desenvolupen a les xarxes socials.
  • Estudis de casos. Els estudis de cas pretenen aprofundir en l’activitat desenvolupada durant esdeveniments esportius específics, com ara els Jocs Olímpics de Rio 2016 o en aquelles organitzacions esportives destacades que requereixen un enfocament més important.
  • Publicacions. Es dóna accés gratuït a l’activitat desenvolupada per l’equip investigador a nivell acadèmic: articles publicats en revistes acadèmiques, així com llibres, capítols de llibres i informes.
Necessitat de l’Observatori

L’aparició de les xarxes socials en el món de l’esport ha revolucionat la manera en què les organitzacions i marques esportives internacionals es comuniquen amb el públic en general, els seguidors, els voluntaris i els seguidors, convertint aquest tema en un fascinant camp de recerca emergent. Els mitjans socials requereixen d’una nova manera de comunicar-se; més directa i sincera, més propera al públic i amb un nou llenguatge per aprofitar les opinions dels seguidors i els seguidors i el seu contingut generat per l’usuari. El Social Media & Global Sport Observatory respondrà als diferents reptes als quals s’enfronten les organitzacions esportives en aquest àmbit.

El Social Media & Global Sport Observatory forma part del projecte d’R+D sobre xarxes socials i futbol espanyol: violència, participació pública i ecologia de la comunicació (CSO2015-69289-R), finançat pel Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat. Aquest projecte de recerca analitza la comunicació complexa, els mecanismes de producció i la difusió de la violència en el futbol espanyol a través de les xarxes socials, i ofereix solucions per al seu control. També examina els models d’interacció amb el públic en els grans tornejos de futbol i les organitzacions esportives mundials.

 

Visita el lloc web de l'Observatori

Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè us puguem oferir la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.

Per obtenir més informació sobre aquestes cookies i el processament de dades personals consulta la nostra Política de Privadesa i Cookies.