CEO-UAB ha organitzat diversos esdeveniments per generar debat, com simposis, conferències i seminaris, en col·laboració amb altres institucions locals o internacionals.

En el marc de la Càtedra Internacional d’Olimpisme (CIO-UAB, 1995), es van organitzar una sèrie de simposis amb el Museu Olímpic de Lausana: El Llegat dels Jocs Olímpics 1984-2000 (2002); Voluntaris, Societat Global i el Moviment Olímpic (1999); Televisió i els Jocs Olímpics (1998); Viles Olímpiques (1996) i Cerimònies Olímpiques (1995).

Des del 2013, el CEO-UAB col·labora amb la Universitat del Sud de Califòrnia i la Universitat Sorbonne Nouvelle Paris III per organitzar conjuntament simposis internacionals centrats en temes d’esport i comunicació.

Descobreix els esdeveniments organitzats recentment: