La presència de l’esport femení en la televisió pública catalana: TV3 i C33 com a cas d’estudi l’any 2008

Natividad Ramajo; Virginia Luzón; Ibonne Lallana; Anna Laura Rezende; Iliana Fernández; Chris Kennett

2009

Informe final de l’estudi que ofereix una visió general de la cobertura que es fa des de la televisió pública catalana (TV3 i C33) de l’esport femení, en comparació amb l’esport masculí, durant l’any 2008. Els resultats d’aquest estudi ofereixen elements per justificar la necessitat de potenciar la presència de l’esport femení, i en particular l’esport femení que es practica a Catalunya, a la televisió pública catalana. L’estudi fa ser un encàrrec del Gabinet de Gènere del Consell Català de l’Esport i finançat per l’Institut Català de les Dones.