El dimecres 17 d’octubre de 2018 es va presentar el llibre Barcelona, ciutat de l’esport. 25è aniversari dels Jocs Olímpics i Paralímpics de Barcelona 1992. La presentació va tenir lloc al Museu Olímpic i de l’Esport a les 18:30 hores.

El llibre s’ha publicat amb motiu del 25è aniversari dels Jocs Olímpics i Paralímpics de Barcelona’92 celebrat l’any 2017 i pretén posar de manifest què van ser els Jocs Olímpics i Paralímpics per a Barcelona i quins canvis han acabat originant tant en la ciutat com en la vida quotidiana dels ciutadans i ciutadanes de la ciutat. Per més informació sobre el llibre i actes relacionats, podeu consultar el web de l’Institut Barcelona Esports.

El CEO-UAB ha participat en l’edició del llibre amb la coordinació editorial, a càrrec de Miquel Gómez Benosa, i amb un article sobre el llegat immaterial dels Jocs  escrit per Berta Cerezuela conjuntament amb Juli Pernas. El llibre també recull un capítol sobre la sostenibilitat dels Jocs,  temàtica de la tesi doctoral d’Alberto Aragón, estudiant en formació del CEO-UAB.

Descarrega’t el llibre complert.