La UAB ha acollit una sessió d’intercanvi entre l’Institut de Recerca de l’Esport (IRE-UAB) i el Mareo LAB Education & Research Lab. La sessió ha tingut lloc el dijous 24 de gener de 2019 i ha aplegat a més de 20 investigadors de la UAB que treballen en l’àmbit de l’esport.

Durant la sessió, el personal investigador adscrit al recentment creat Institut de Recerca de l’Esport de la UAB, han presentat davant la direcció del Mareo LAB les principals línies i projectes de recerca que promouen, mostrant el capital de recerca i transferència de la UAB en l’àmbit de l’esport.

Foto de grup dels investigadors adscrits a l’IRE-UAB participants en la sessió

La sessió s’ha celebrat en el marc de la signatura d’un conveni de col·laboració de la UAB amb el Mareo LAB Education & Research Lab, un centre de coneixement i innovació en esport promogut per la Fundació EF Mareig Sporting de Gijón, que entre altres activitats promou projectes d’investigació aplicada en els àmbits de l’alt rendiment i la psicologia, la metodologia, la medicina esportiva, l’economia, el branding i comunicació i altres àrees de les ciències i humanitats. L’acord permetrà establir col·laboracions concretes en formació i investigació entre les dues institucions, que comparteixen una visió integral de l’esport que incideix en la transmissió de valors, la qualitat de vida i la formació humanística dels ciutadans. L’Institut de Recerca de l’Esport de la UAB, a més, estarà representat en el consell assessor de Mareo Lab. Més informació sobre el conveni de col·laboració.

PROGRAMA DE L’ACTE

11h Benvinguda
A càrrec del Dr. Emilio Fernández Peña. Director del CEO-UAB

11:10. Presentación Mareo LAB Education & Research Lab